En vanlig dag på stan..

Jaha, då ska man ta och bjuda på en uppdatering från i förrgår då..

Började dagen i Gamla stan med Nattan för att sedan möta upp Charlotte, Yamit och Katja på Tures.
Lite eftermiddagsvin i härligt sällskap för att fira en kul grej!
Begav oss några timmar senare till Kungshallen för libanesiskt samt sushi och därefter rundade tjejerna av.

Jag och Nattan däremot kände för ett glas till, klockan var ju ingenting trots allt.
Mötte upp mina kollegor Sam och Tom för lite raj raj och vart kvar i deras sällskap i ett gäng timmar, sisådär fyra-fem..

Två av mina absoluta favoriter, Charlotte och Yamit!


Jag och min sämre hälft.


En slirig Tom och jag.



Raggar nya kompisar..


Nattan och Sam.


RAAAAJ raaaaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback