Helgen startar om exakt 11 minuter!

Okej nu kör vi hörni..
Jag tänker från och med i skrivande stund strunta i att lägga locket på resfebern FÖR JAG SKA TILL ALANYA PÅ LÖRDAG!!!!
Det är inget snack om saken, jag känner verkligen i magen att jag kommer komma iväg!! :)
Nu efter jobbet ska jag hem och riva fram resväskan för att börja slänga i bikinisar, strand-sandaler, klänningar och solkrämer!
Vad ni gör i helgen vet jag inte, men jag ska iallafall ha en av dom bästa helgerna någonsin!

Fredag: Åker till Uppsala i samlad trupp med Nattan, Emmi och Charlotte för att först och främst möta upp min gamla vän Daniel (se bild) på en lunch!
På eftermiddagen är det frisör som gäller där vi ska bli fina i håret inför den stora kvällen..
Förhoppningsvis hinner jag även fixa mina naglar, för jag glömde bort att boka tid för påfyllning senast, dumfan.
Från 19:00 och onwards är det RAJ RAJ på hög nivå som gäller, dock ytterst lite alkohol för jag vägrar att göra bort mig eller lida av minnesluckor från Engin Nurşani-kvällen!
Kommer säkerligen uppdatera med SMS, om jag är kapabel till att skriva sms (pratar fortfarande inte om alkoholpåverkan utan nervositet i form av darrande händer..)

Lördag: Kommer bege oss direkt från festen till Arlanda där vi får hålla igång bäst vi kan för att inte somna och missa planet som går 08:30, förhoppningsvis är det efterfest så vi slipper hänga på Arlanda i ett år.
Lördagkväll blir middag och fest ala Alanya style! (Sorry Micke..)

Söndag: Eftersom vi har all-inclusive så blir det frukost på hotellet, får se om man hinner upp till frukostbuffén som stänger 10:00 eller om det blir lunchbuffé till frulle..
Sol och bad på Palm Beach hela dagen, kan hända att en och annan mojito slinker ner..
Kvällen rajjas också till eftersom söndag är den officiella party-dagen i Turkiet (som svensk lördag).

Jag, en turk och Daniel då vi jobbade på Sky Lounge i Alanya 2006.




Kommentarer
Lina

Låter onekligen som en grym helg! Jag är faktiskt själv lite smått nervös för din Engin kväll. :) Och ser fram emot rapport!



Hm, visste inte att söndagar var den officiella party-dagen, det missade jag helt i Istanbul? Eller är det bara Alanya?

2010-04-22, 17:31:48 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback