Nonsens skrivet kl 10:00, glömde att spara...

Hej hopp alla snögubbar!

Samma visa på jobbet idag, vi är ej tillåtna att jobba av samma anledning som igår så jag sitter här och gör något nytta till skillnad från igår - jag pluggar turkiska! :)
Går rätt bra, önskar bara att jag en dag kan bli berikad med ett så kallt minne så man lyckas memorera vad man lär sig..

Åskmolns-prognosen ser fortfarande bra ut, dock inte lika bra som igårkväll men fortfarande hyffsad.
Måste omedelbart börja packa ikväll eftersom vi åker imorgon förmiddag till Uppsala och därifrån till Arlanda på natten efter ENGIN NURŞANI-festen..! :))

(Update 13:03) Kom precis från gymmet, tänkte nu äta min 3-manna-sallad samt arbeta lite, japp ni läste rätt! ;)

Utöver det har jag inte så mer att tillägga för tillfället, hörs senare..

Jag och Engin på vår förlovningsfest..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback