Stockholm'e Hoşgeldin Lina'cim! (eehm..)

TGIF kan ju ni säga, men för mig känns det som om veckan har börjat!
Har ju som ni kanske märkt hoppat runt lite mellan jobb och ledighet den här veckan och det beror på att jag ständigt behöver semester på grund av diverse impulsryck som resulterar i resor.
Eftersom jag jobbar skift har jag möjligheten till att ändra om lite bland mina pass och byta skift med kollegor osv, så ibland kan det bli lite struligt med arbetstider.
Jag är dock helt okej med det, för jag är tacksam att möjligheten finns till att vara ledig så mycket som krävs för att uppfylla mina semesterbehov.

Hur som så jobbar jag nu hela helgen och ända tills på tisdag.
Inga konstigheter, vet dock att jag kommer må som en fisk på torra land på söndagen, i och med att brak-kalas är planerat eftersom 'Lina min fina' kommer till fjollträsk samt att min nyfunna underbara Yamit blir tant på måndag.
Meeen, man lever bara en gång och det är helt klart värt att må som en pannkaka utan sylt dagen efter, eftersom kvällen förhoppningsvis kommer vara världsklass!
Kommer bli svårt att inte roa sig kungligt i det sällskapet jag kommer befinna mig i liksom... :)

Första gången jag och Lina träffades och inledde en lååång vänskap!
I vårt klassrum i Istanbul.



Kommentarer
Elisabet

Måste bara fråga, vad var det du pluggade i Istanbul? Turkiska? I så fall med anordnare? Ska du flytta tillbaka till Ista?

Oj ja det blev många frågor, hoppas du orkar svara!! XXX

2010-04-09, 11:00:51 http://elisabetwallgren.blogg.se/
Miki

Jag pluggade turkiska i Istanbul, och gör det fortfarande fast nu i Stockholm. Om du funderar på att också göra det så hjälper jag till så du slipper massa onödiga avgifter som krävs då man anmäler sig genom arrangör.

Inom den närmsta tiden är ingen Istanbul-flytt planerad, men det kommer säkerligen ske så småningom - jag avgudar den staden! :)

2010-04-09, 11:11:21 http://mikissurroundings.blogg.se/
Lina

Hehe! Oj vad jag behöver detta. Och en massa drinkar med shots på lördag...

Tycker föresten vi ser väldigt unga och oförstörda ut på bilden. Märkligt det är ju typ bara ett halvår sedan...

2010-04-09, 11:13:51 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

Jaaa, det kommer bli superb!

Fisherman shots i mängder!

Du, jag slutar ju som sagt 17:30, när var och hur ses vi? Vart bor din vän? Ska jag ta med mig något förutom flytande konsistens i flaska och en blombukett?

Håller med om att vi såg ut som ungdomen själv på den bilden..

Man åldras när man har en turk på nacken! ;)

Fick email av O igår föresten... Eeehm..

2010-04-09, 11:24:18 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback