Adios Svea, Hello Malta!

Sådärja, nu beger jag mig mot flygplatsen och flyger dit pepparn växer!
Ser framemot att träffa Charlotte, vi har inte setts på nästan två månader vilket inte är okej.
Philip och Eija lär väl få skavsår i öronen av allt vårt pladder under flygresan.. ;)

Hoppas innerligt (inte) att ni får bra väder här i Sverige den kommande veckan så ni kommer ha lika fin solbränna som mig..

Har inte glömt bort att uppdatera från helgen, gör det på plats istället.
Är som vanligt superstressad, taxin kommer om 30 minuter och jag har varken packat klart eller duschat - aaaah!!!
Blir nog en mindre update från flygplatsen också, standard-vinet i baren bör väl dokumenteras enligt traditionen :)


Ciao!!




Kommentarer
Christer E

Räkna med att jag kommer sola solarium nu bara för det! :P



Hoppas du får en skön resa nu, passa på och njut av solen!

2010-08-02, 10:55:18 http://christerekman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback