Alright.. And what now..?

Mors, ännu en dag på kontoret och idag är jag för ovanlighetens skull extremt uttråkad och rastlös.
Jag brukar normalt sett alltid hitta något att pyssla med på datorn, nu har jag dessutom ett gäng filmer och en bok jag precis börjat på men inget känns speciellt frestande.
J sitter här och lyssnar på stenålders-musik och pysslar med sitt, R räknar alla emails han har svarat på (hans största intresse) och jag sitter bara här vid mitt skrivbord och räknar dammkorn.
Finns inget att göra. Nada, zero, noll.

Om man kanske ska ta en runda på stan på lunchen, plånboken mår ju rätt bra för tillfället så det är ju om inte annat det bästa tillfället ;)
Det slog mig att om jag inte reser denna månad så kan jag ha massor av kul i galleriorna runt omkring, så jag beslutade mig för att inte åka till London som var planerat till nästa helg..
Jag har ju rest i princip en gång per månad senaste 4985 månaderna så nu ska jag för en gångs skull hålla mig hemma och spendera lönen på annat kul.
Har mottagit alla parfymer jag beställt så nu har jag den ultimata samlingen, kommer inte behöva köpa nytt på ett år!

Bla bla bla bla..
Uttråkad som sagt.



Kommentarer
Jackie

Vad menar du med stenåldersmusik?!?!?! Bee Gees är ju kult haha

2010-08-29, 11:09:22
Miki

Jajaja, säkert ;)

2010-08-29, 16:18:26 http://mikissurroundings.blogg.se/
Angie In Turkey

läskigt att du skriver nada zero noll o jag ocksa fast baklänges :O ja tror att de är nagot övernaturligt.. kanske vi är menade för att tillbringa all evighet tillsammans? fast baklänges typ

2010-08-31, 00:29:05 http://angielovely.blogg.se/
Miki

Ja, förmodligen? Jag reagerade också på det i din blogg faktiskt, hehe

2010-08-31, 23:27:54 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback