Badmovie.com.

VARNING!

Hyr inte den filmen, den var helt värdelös.
Det fanns ingen speciellt kul eller spännande handling, den kom liksom aldrig igång.
Och dessutom är jag på tok för mött för att ens njuta av min vaniljsås nu..

Attans järnspikar :)

Konversation på busshållsplatsen mellan en ung mamma som stod med hennes bebis och en äldre tant.

Tanten; Jösses vad söt hon är, får man fråga vad det är för nationalitet?
Tjejen; Tack, hon är marockansk.
Tanten; Jaha sedär, men inte hel va? Vart kommer du ifrån?
Tjejen; Jo, jag är från Marocko.
Tanten; Jaha, du som har så blåa ögon.. Hehe, då kommer du få många kameler, för det är ju i Marocko som dom säljer kvinnor för kameler.
Tjejen
; Eeh..

? ? ?




Kommentarer
Lina

Jag tyckte absolut inte att den var helt värdelös. Fanns en del intressanta tankeställare i den. Sen kan man ju diskutera slutet. Men men smaken är ju som baken! :)

2010-09-01, 11:30:35 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

Absolut, smaken är som baken.. Tror eventuellt det kan ha vart som så att jag förväntade mig något helt annat :)

2010-09-01, 19:58:50 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback