Give me an 'S', give me an 'H', give me an 'O', 'P', 'P', 'I', 'N', 'G'..!

Hej dudes, har ju som bekant varit ledig vilket hör ihop med bloggfrånvaron.

Vaknade upp vid 14 idag, bakfull och jäklig.
Bakfull på tre glas vin, det ni..
Då kanske ni förstår hur sällan jag egentligen dricker, när man lyckas bli bakfull på det trots 12 timmars sömn?

Nyss hemkommen från en shoppingrunda i Kista med Eija, ska strax sätta mig ned och uppdatera, men först matlagning så jag kan mätta min skrikande mage samt ha nyttig matlåda tills imorgon då mina kollegor får glädjen att se mig tillbaka på kontoret igen.. ;)

Shopping.. :) Ska visa er strax!


Kyckling.. Det enda jag kan laga!




Kommentarer
Lina

Vad blir det? Jo SHOPPING!

Tjoho, tänk vad kul det är att göra av med pengar. Du får visa upp vad du shoppat loss så jag kan leva lite genom dig. Jag har shopp-stopp.



2010-08-26, 21:47:59 http://enlangblondin.blogspot.com/
Elisabet

Samma här, shop-stop. Visa allt!!! :)

Miki

Ja, jag njöt verkligen för jag har inte shoppat på evighet på grund av allt resande.. Ska lägga upp bilder ikväll :)

2010-08-27, 09:14:44 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback