Grattis på 1-årsdagen, bloggen :)


Idag var det exakt 1 år sedan jag återupptog bloggandet..
Jag vet med mig att jag inte så den hype'aste på att svara på email osv, och själva grejjen med att skriva mer eller mindre detsamma till människor är definitivt inget som känns speciellt kul.
Och det skulle jag behövt göra då jag bodde i Istanbul, för normalt sätt vill nära vänner och familjen ha en regelbunden kontakt och kolla hur man har det när man inte är bosatt i Sverige.
Därav kläcktes idéen att jag skulle börja blogga aktivt.

När jag klickar tillbaka till mitt första inlägg i augusti och läser mig igenom dom första posterna blir jag alldeles sentimental och nostalgisk.
Jag var så förväntansfull och överlycklig då, för min då livs största dröm skulle till att slå i uppfyllelse.
Jag minns exakt hur jag tyckte, tänkte och kände, det var helt fantastiskt! :)
Så sjukt overkligt!

Idag har jag också något att se framemot som har med en längre utlandsvistelse att göra, kan dock inte gå in på detaljer än..
Men den som väntar på något gott.. ;)
Förvisso är det inte en sådan fet grej som min största dröm, men det är något väldigt spännande!

Medan jag räknade ner dagarna till min 3 månaders Istanbul-vistelse för exakt ett år sedan sysselsatte jag mig bland annat med en hel del office pranks på min kollega Luke, minns ni det här (och detta)?
Lekte med superlim och limmade fast mig själv (och andra) i saker och ting.
Badade för första gången i Sverige på fyra år samt festade en del..

Jämför man så består dagarna nu av jobb och från och med imorgon en hel del träning.
Plus att vädret är sämre nu.. Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback