Hastayım.

Har vart krasslig sedan i torsdags efter Grönan men hoppats på att det inte ska slå ut till en fullbordad förkylning, men idag grusades mina förhoppningar.
Låter som astmasjuk tant när jag pratar och näsan rinner som om jag vore allergisk mot mig själv.

Tack och lov har jag vart ledig så jag har kunnat tagit det lugnt och legat hemma och slickat såren.
Tog en sväng till centrum för att handla nödvändigheter till kylen, fikade med min gudmor och hyrde en film.

Nu är det middag, sen rabarberpaj och 8 dl vaniljsås till det, mmmmm! :)

Up in the air, någon som sett den?
Lär ju vara svårt att bli missnöjd med tanke på hunken till huvudperson..



Kommentarer
Elisabet

Krya på dig! Hoppas du känner dig bättre snart. Riktigt trögt att vara sjuk!

Miki

Tack gumman! Det går nog över snart.

2010-08-31, 23:43:25 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback