HJÄLP!!

Inte någon som tyckte mitt skämt nedan med bröllopsbilden var kul???
Usch, ni är så humor-befriade hela bunten..

Har precis fått email av hon som skulle styra upp min bloggdesign att hon inte hinner på grund av all skola.
Och då har jag gått och väntat i över 2 veckor (!) ..
SÅ med andra ord, är du eller känner du någon designer som har en timme eller två över som känner för att göra en bloggdesign åt mig, med vissa önskemål så säg till.
Jag betalar givetivs!

Blir knäppare och mer färgblind för varje dag jag klickar in på min skräniga blogg.. AVGÅ!

Heeeeeej och välkommen till Miki's rave/epilipsiblogg!!!!



Kommentarer
Lina

Jag kanske har tid. Men mest för att din nuvarande bloggdesign laddar i hundra år i min iPhone. Hur vill du ha det? Miki har såklart krav. :)

2010-08-29, 00:02:17 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

Jag kan berätta på msn eller skype, så får du avgöra där om du orkar/har tid/lust? :)

2010-08-29, 10:52:51 http://mikissurroundings.blogg.se/
Lina

Japp! Nästa gång vi är online samtidigt patar vi om det!

2010-08-29, 12:18:48

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback