Istanbul - here we come!

Idag påverkar vädret mig en hel del tror jag, är varken speciellt social eller har nära till ett smile.
Tack och lov har jag min dunder-hörlurar som jag kan isolera mig i medan jag jobbar.

Jobbar till sent ikväll, 22:30 och därefter har jag ledig - ska bli så skönt!
Försöker gräva lite i hur det nya schemat kommer se ut så jag kan preliminär-spika datum för min och Linas Istanbul-resa i Oktober!
I know, sa att jag skulle ligga lågt med resor men det är ju två månader kvar dit så.. :)
Systeryster kanske följer med också, hon har länge velat se Istanbul och vad finns det inte för bättre tillfälle än att åka med två skillade föredetta Istanbul-bor?

Jag längtar så innerligt mycket efter den staden!
Undra dock hur det kommer kännas att återuppleva den totalt utan att ha O med i bilden?
Förhoppningsvis ingenting, han är inte värd det för fem öre..

Saknar, saknar, saknar..



Kommentarer
din favoritmalin

Istanbul saknar dig också! Det är inte detsamma utan dig MikiMarsvin! Gatorna är inte lika farliga..... :/

2010-08-17, 16:46:25
Miki

2010-08-17, 16:51:22
Miki

Du det kan jag tänka mig, se till att stanna till och med Oktober då??! Vore ju rajtan-tajtan om vi lyckades klämma till en Istanbul reunion! ;)

2010-08-17, 16:52:06 http://mikissurroundings.blogg.se/
malin

Det hade varit rajtan tajtan minsann! ..men mamma ska opereras i oktober, så ja måste hem och hjälpa henne. Misstänker dock att det inte är sista gången besöker vår hemstad, så en annan gång! :)

2010-08-17, 17:02:52
Anonym

Ajdå, hälsa henne så gott från mig.

Nej, det är nog bara början på fleeera års resor dit.

2010-08-17, 17:15:58
Jonesy

SV: Det är precis det jag vill ha fram med sista stycket :) Det finns inget att skämmas för. Skönt att du är en av de som orkat ta dig vidare!

2010-08-17, 20:18:14 http://jonesythekatt.blogg.se/
Elisabet

Ahh fan va skumt! Satt precis och tänkte på Istanbul resor! Jag läser nämligen Orhan Pamuks Istanbul just nu och jag är sååå sugen på att åka dit. Tycker du ska skriva en Istanbul guide i bloggen... om du inte har nå annat att skriva om dvs:)

Vi måste kolla upp våra privat lektioner också, vet du någon lärare man kan kolla med som är bra?

Kramar!

2010-08-17, 21:20:50 http://elisabetwallgren.blogg.se/
Louise

Jeg savner også Istanbul:(( Ville ønske jeg snart skulle tilbage, men det ser ikke sådan ud:( Jeg er misundelig på dig og Lina!

2010-08-17, 21:27:41
Miki

Helt rätt Jonesy, och tack.



Elisabet, jag har en Istanbul guide som jag kan skicka till dig om du någon gång skulle behöva. Är nog rätt ointressant för icke-Istanbul intresserade, och den försvinner lätt i vimlet av alla inlägg..



Louise, du får jättegärna följa med oss :)

2010-08-17, 22:03:43 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback