En storvinst, en karl och fred på jorden.

Tänk om man en dag stötte på anden i flaskan och fick tre önskningar..

  • Vinna 20 miljoner. (Och lära mig flytande klockren turkiska.) (Och kanske kunna styra över mina tankar och känslor också, vore nice..) (Och att Engin Nurşani blir kär i mig.)
  • Hitta mr Big pronto. Han bör ha samma inställning till Turkiet som mig, eventuellt vara turk utan stark religös tro. (Att få bättre minne och därmed minnas allt man lär sig, dvs kunna debattera utan att tveka på om det man säger verkligen stämmer..) (Att min M blir frisk.)
  • Att allt djurplågeri, hemskheter mot barn, tortyr, ondska samt krig upphör. (Att mina närstående dör efter mig - OBS OBS OBS jag vill för den sakens skull inte dö i förtid.) (Att jag en dag vaknar upp och min snygga tatuering av Shiva är puts väck!)
Vad skulle ni önskat er om ni fick eehmm, tre.. önskningar?



Kommentarer
Emmi

Jag tycker dock att det där var mer än 3 önskningar?? ;D



SÄMST DU ÄR! :) Älskar dig.!

2010-08-23, 14:22:32 http://emilitsa.blogg.se/
Miki

Hahah, får man någonsin nog med önskningar egentligen? Det ploppar bara upp fler och fler ju mer man tänker på det.. :)

2010-08-23, 23:20:57 http://mikissurroundings.blogg.se/
NADIA DEN BÄSTA!

detta är inte islam, detta är Irans egna lagar som de blandar in med sharia lagarna och sedan säger yani det är okey för profeten Muhammed skrev lagarna. som sagt inte Islam, utan Iran!

2011-09-18, 19:57:17 http://locitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback