MÄNNEN ska ner på golvet och skura, och fort ska det gå!

Dagens intresseflagga; Jag har lyssnat på Soraya M soundtracket utan paus från 13:30-21:50 idag. FYI.

Utöver det så vill jag bara meddela er om att Gula Sidorna nu även finns på internet.
Och att jag är med i en reklaminspelning för en ridskola på Malta! :)

Dessutom har jag nu två välbehövda dagar av ledighet framför mig!
Behöver packa upp väskan från Malta samt tvätta, brukar alltid göra det på en gång men landade mitt i natten och har därefter jobbat till 22:30 varje kväll.
Städning är också nödvändig och sedan ska det spenderas kvalitétstid med diverse personer bland annat min kära gudmor som jag inte har träffat på flera, flera år!
Jag är så förväntansfull och det ska bli så himla kul att träffa henne igen för det är en person jag har saknat!

Blir ett till Maltainlägg ikväll och därefter fortsätter vi imorgon mellan tvättmaskinerna!

(ps. städ, tvätt, malagning och barnhämtning är egentligen
mans-göra men jag tänker offra mig imorgon.. ds)



Kommentarer
Lina

Jobbigt det där, när man måste ta i mansgörat. Men ibalnd får man helt enkelt lägga undan sina principer och bara hugga i.

2010-08-12, 10:28:35 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback