And the adventure continues..

God morgon folket, vaknade upp vid 09:30 och ligger kvar i sängen och plippar på datorn eftersom jag ändå är ledig.. :) Dock med massa sysslor, men det kan vänta.
Har drömt HELA natten om min hemliga förälskelse på jobbet, minns ni han?
Skrev om honom här och här..
Kan eventuellt bero på att han gav mig det längsta ögonkastet hittills sedan jag började jobba på bwin för två år sedan.
Jag var i sjunge himlen, ni kan inte ana.. ;)

Anyhow, för att återvända till medelhavet och Malta, första heldagen på Malta startades i en av restaurangerna på hotellet där frukostbuffén serverades.
Halleluljah säger jag bara, jag älskar femstjärniga frukostbufféer, det finns inget bättre!

Vi låg och skvalpade tre timmar i poolen och därefter begav vi oss ut på sightseeing i Sliema.
Efter att ha visat Eija dom två lägenheterna vi bodde i tillsammans intogs en nostalgi-lunch på Off Shore och därefter promenerade vi mot mitt gamla Betsson-kontor för att sedan hoppa på bussen hem.

breakfast - kahvaltı - frukost


Tja!



Vi :)



Chill på terassen innan vi ska ut på sightseeing.



@ the terrace



Balluta bay
.


Detta är utanför våran gamla portuppgång,
och vi har en exakt likadan bild från 2007.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback