Bianco & Hugo

Efter det sedvanliga vinet på terassen ihop med sminkning, musik och fnitter begav vi oss mot Bianco's för att avnjuta en middag med världens bästa Maria!
Uppdaterade varandra lite smått och den senaste tiden men lovade varandra att vi skulle ha en one-to-one asap.

Vidare mot Hugo's för drinkar dit även Deniz kom! :)
Lite random rajtan tajtan där för att sedan möta upp Lasse och company på Natives.
En trevlig men lugn kväll, ni förstår, Miki har blivit vuxen och behöver inte festa hårt varje kväll... ;)

Jag och två att mina finaste vänner.


Jag och två att mina finaste vänner igen.


Idioter.



@ Hugos med Deniiiiz!



Hjärtat och jag.



Rock'n roll!



Eija, jag, Lasse och Deniz :)



Försökte visa hur brandmännen ålsar sig, mindre lyckat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback