SPEED-DATING QUEEN!

Jag har ju haft två lediga dagar, och har som vanligt lagt bloggen åt sidan då.
Jag har på tok för mycket att stå i plus att vädret är för fantastiskt för att sitta inne och blogga, right? :)

Det har vart speed-dating båda dagarna, och har haft det väldigt trevligt!
Gjorde ett halvhjärtat försök i att städa, packa upp och tvätta på torsdagsförmiddagen och åkte därefter hem till Annika där det vankades fika med henne samt systrarna Larsen.

Någon timme senare mötte jag ju som tidigare nämt upp min gudmor Ann på middag.
Det var som jag misstänkte supertrevligt, och jag känner verkligen att jag har saknat den människan i mitt liv.
Det kom vi överens om att göra till en vana, så jag håller tummarna för att det verkligen blir så :)

Åkte in till Odenplan där jag mötte upp Charlotte och Sarah på en kaffe där det diskuterades graviditet och Islam. Begav mig sedan vidare mot Fridhemsplan för att möta upp mina kollegor på M/S Gerda.
Sprang av slump in i min bror på Fridhemsplan så det vart ett snabbt glas rosé i hans sällskap innan jag begav mig vidare ner mot båten.

Vart lite rajraj på Gerda i några timmar och därefter kände vi för att börja runda av, speciellt med tanke på att mina kollegor kalasat sedan 17-snåret.. Dom var i fin form för att tala klarspråk ;)
Springer in i min Malta-Deniz precis vid utgången och då är det klart man inte kan bege sig hemåt, så jag drar vidare med dom för en sista drink.

Middag på Ricos med min fina gudmor Ann.


Jag och min goding Jacquline på M/S Gerda.



Legenden Tom! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback