Plötsligt händer det..

Innan jag skriver något annat vill jag bara säga att jag älskar era kommentarer!
Finns inget roligare än att logga in på bloggen och hitta nya kommentarer.. :)
Jag brukar inte ofta svara på dom, dels för att det inte alltid finns något att svara och dels för att jag misstänker att inte många går tillbaka eller ens minns vilket inlägg man skrivit något på för att sedan kolla upp svaret..
Men självfallet får frågor svar :)

Utöver det så håller jag på och failar i min rese-avhållsamhet.
Jag skrev ju för ett tag sedan att jag ska (måste) hålla mig på mattan dvs i Sverige ett tag framöver.
Dels för att jag behöver få lite balans i ekonomin efter en kostsam sommar och dels för att jag planerar min närmaste framtid som kommer kräva en del besparingar.. :)

Hur som så kom jag ändå precis på mig med att sitta och drömma mig bort på flygresor.se och booking.com, och jag är fortfarande enormt sugen på att åka till Serbien!
Kikade lite på resor i Oktober, det är ju trots allt två löner kvar tills dess..
Jag och Lina har även pratat lite om en sväng till Istanbul runt den tiden, får se om man kanske har råd med båda?? :))

Jag kläckte en annan smart idé..
Ett paket Marlboro light kostar 50sek, och två Triss-lottor kostar detsamma.
Vad väljer man?
Lottorna såklart, speciellt med tanke på att jag nu är rökfri sedan några månader tillbaka.. Eerhm.

Vänta bara, snart skrapar jag fram min första miljon och då jädrans smäller det!
Det första jag ska göra är att samla ihop alla mina närmaste tjejer och åka till New York med tomma resväskor i minst en vecka!





Kommentarer
Elisabet

Istanbul låter trevligt!!! Se till att vinna den där miljonen nu så att ni kan komma och hälsa på! :)

Lina

Helgen den 22-24 okt är min vän Helena på jobb i Istanbul, så vi kanske ska ta en weekend då..? Vi kan ju prata om detta på fredag!

2010-08-15, 20:08:35 http://enlangblondin.blogspot.com/
Christer E

Det där med att svara på kommentarerna är faktiskt lite roligt. Först av allt, personerna (jag) som skrivit kommentarerna kikar in på gamla inlägg just för att se OM du svarat.



Och för det andra, "nya" läsare av inlägget får dessutom en komplett tråd om det finns svar och motkommentarer av författarinnan. Om det finns kommentarer av läsare som inte är besvarade så blir det ju lite oavslutat på nåt vänster. :)



Lite dumt dock att den som skriver kommentaren OXÅ borde få ett mail då det är en motkommentar lämnad på en tråd man kommenterat. Lite som på Facebook där alla "inblandade" får notifieringar om det hänt saker på nåt man skrivit.

2010-08-15, 21:56:42 http://christerekman.blogspot.com
Miki

Elisabet, jag lovar att jag ska göra allt i min makt ;)

Lina, vi preliminär-planerar våran Istanbul resa på fredag!



Christer - Nu satte du mig i arbete minsann...

2010-08-15, 22:08:41 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback