Stjärt-nattpass!

Jobbat nattpass och slutar snart, och det har vart en hemsk natt.
Den platsar lätt på min topp 3 hemska nattpass-listan..
Har haft sprängande huvudvärk, mått jätteilla och haft konstant hjärtklappning.

Nu är jag tack och lov färdig snart och kan hoppa på pendeln hem, ska bli helt obeskrivligt skönt att få komma hem och krypa ner i min egen säng.
Känns typ som en dröm då jag tänker på det, och resan hem på 30 minuter känns evighetslång.

Hur stora tror ni oddsen är att jag somnar på pendeln och vaknar upp i Norge?
Min mobil är nämligen stendöd och jag glömde laddaren hemma i all stress, så att jag kan icke sätta alarm på att den ringer 15 minuter efter att jag satt mig, som jag brukar göra..

Well, time will tell.

Återkommer med livstecken angående dom senaste dagarna senare i eftermiddag efter min välbehövda Törnrosa-sömn.
Arrivederci!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback