Shoes are a girls best friend! And bags.. And clothes.. And diamonds.. And gold.. And make-up.. And...

Sista nattpasset som kommer gå galant eftersom jag är superpigg och känner mig superkreativ samt har ett dussin filmer på datorn!
OCH dessutom ligger det 40 plättar och väntar på mig i kylskåpet samt en hemmagjort smarrig smoothie!

Några nyheter om parfym-missen har jag inte, men däremot har jag blivit lite över 800sek rikare på Tradera efter att jag auktionerade ut lite väskor som låg hemma och skräpade..
Därmed blir det eventuella dåliga samvetet för att jag lagt massa pengar på onödiga (men ack så ljuvliga) parfymer uteblivet, plus minus noll liksom.
Jag ska spendera nästa lön med att shoppa massa höstkläder men efter det ska jag rycka mig i kragen och börja spara inför körkort och andra framtida ändamål.. ;)

L.Ä.N.G.T.A.R tills den 25'e!

En liten del av den önskade inköpslistan... :)



Kommentarer
Angie In Turkey

Okey! Tefo har en vann som jag tror du skulle gilla fast han ar kort, tyvarr! Runt 1.80 kanske :) men du skriver 1.87... Om jag hittar nagon som ar 1.86 och uppfyller dina andra krav - would you take the shot? Varfor vill du ha en gammal gubbe? Ju aldre dom ar ju aldre syn pa saker har dom. Min man ar 28 och det skilljer 9 ar mellan oss och det racker gott och val.

2010-08-23, 00:16:54 http://angielovely.blogg.se/
Miki

9 år är perfekt, men jag är redan tant så då behöver min man med andra ord vara minst 33 om ekvationerna ska stämma.. :/

2010-08-23, 02:33:53 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback