Parfymer i all ära!

Tudilidu everyone!! :)

Inatt är det en mycket bättre natt än den föregående och jag kan helt plötslig uträtta massor av nädvändiga saker!
Har bland annat klickat hem en parfym för 1000sek av misstag (!!).
Känns sådär med tanke på att den kostade 300sek i affär då den fanns på marknaden..
Är det någon som har koll på ebay, kan man strunta i att fullfölja köpet eller är det kört för mig i det här fallet?
Och om det är någon som har koll på om det går att få tag på Naomi Campbell's parfym Exult somewhere?
För mindre än 1000sek dårå..

Har utöver det klickat hem hennes 'Paradise Passion' samt Van Gils 'Her Aura'.
Jag har kommit in i en parfym-period då jag tycker det är superkul med massa olika dofter..

Just nu är dessa aktuella på mig;
(Och för att klargöra vill jag inte att någon annan som inte redan använder dessa får för sig att prova. Jag har ensamrätt tillsammans med Emmi då vi råkar ha väldigt lik parfymsmak. :))

  • Gucci by Gucci - NY! Lite tantig doft, men jag gillar den. Gjorde dock inte tanten bredvid mig i kön då jag köpte den, hon kunde inte hålla vad hon tyckte för sig själv utan utbrast "Fy, den stinker verkligen. Eller så kanske det är jag som är känslig.." Bitterfitta!
  • Hugo Boss - Orange, fick nyligen av pappa så tiden får avgöra om det blir en favorit.
.. Och så är det ju som sagt två nya på G, eventuellt 3 om jag har otur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback