you'll never find the right person if you don't let go of the wrong one.

Jag har hamnat i en ond cirkel dom senaste dagarna där jag konstant tänker på mina ex..
Vad sker?
Alla tre har ploppat upp i huvudet under den senaste veckan, och jag vet inte riktigt vad det beror på.
Jag finner ett litet sammanhang och det skulle isåfall vara att jag träffade var och en under hösten under diverse år.
Och nu är det ju som vi alla förstått snart höst, vilket jag tycker är supermysigt!

Anyway, jag har tampats med alla tankar den senaste veckan och trott jag har blivit galen, hur kan jag börja "sakna" dom nu? Och alla samtidigt, det är ju inte klokt..

Men så slog mig något..
Jag saknar inte dom, as in person, utan jag saknar förmodligen känslan.
För vem älskar inte den?
Så nu klarar jag av att tampas vidare med dom tankarna, i och med att jag vet varför jag tänker som jag gör.
Men det är verkligen lustigt hur årstider kan påverka en så mycket..

Utöver det hittade jag ett klipp som ger mig lyckokänslor!
Jag har aldrig tyckt godis ser godare ut än vad det gör här nedan..
Astrid Lindgren kan verkligen, inte konstigt att hon vart enorm världen över.
Vila i frid du underbara tant :)





Kommentarer
Lina

Höst är pojkvän och mys i soffan med film. Och visst saknar man oftast känslan, mer än man saknar personen. (Eller i mitt fall hunden mer än personen...).

Men det är bättre att vara singel än i förhållande som suger mer energi än det ger...

2010-08-28, 01:24:20 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

Det har du helt rätt, helst kan man ju gärna träffa sin mr Big på en gång så man slipper kyssa fler grodor :)

2010-08-28, 09:08:44 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback