Miki är ambitiös.

Åter i sängen efter en dag på jobbet samt en rolig middag med Annika, Eija, Helena och Eva.
Och barnen såklart!

Det är ju trots allt alla hjärtans dag, så något måste man ge bort i present till den man som står en närmast om hjärtat, i mitt fall - pappa!
Den steken fixade jag i pysselstugan hemma hos Annika.
Vart så himla nöjd så jag har börjat fundera lite på om man kanske ska starta egna business vid sidan om för att se hur intresset ser ut på marknaden.
Detta är vad jag skulle erbjuda, dock med valfri bokstav i mitten;

Halsband, nyckelring, i bilen - you name it!
Man kan liksom ha den till sååå mycket..

(Pappa vart skitglad! Konst för fan, konst!)


Pyssel-anda..
Och ni ser, man kan även hänga den i sjörövarhatten!

Jag och mina vänner en helt vanlig kväll.



Kommentarer
annika

mikiiiii en alla hjärtans dag middag utan dig är ju ingen komplett middag!! :D :D man blir ju glad bara av att se dig ;) hahaahahah nää men de va verkligen super duper skoj (pungen) va ett ord som användes några ggr under middan va??!!!! kram

2010-02-15, 07:27:12

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback