Slut som artist..

Jag skulle ju som sagt befunnit mig hemma hos Emmi vid det här laget, men efter mitt bad kände jag att det var en ren omöjlighet att jag skulle orka klä på mig och ta mig utanför dörren.
Bakfyllan i sig är ju en anledning, men också att det är typ 40 minusgrader och snöstorm gör ju inte saken mer frestande.
OS, Melodifestivalen, wienernougat-glass, vaniljsås och varma bär har min kväll bestått av.
Mysigt att umgås lite med papsen också.

Nu ligger jag i sängen och det kommer inte dröja många minuter innan jag har tappat medvetandet..
Imorgon ska jag försöka gå upp tidigt så jag hinner till gymmet innan jobbet vid 14.
Ni har kanske märkt att jag har jobbat hela tiden på sistone och det beror på att jag inte har tagit ut någon semester då jag vart i Turkiet, utan bytt skift med kollegor som jag nu täcker upp.
Grymt att vi har den möjligheten, för 25 semesterdagar om året räcker absolut inte åt mig.



Kommentarer
Monika

hmm...

hur gick det med SATS....

2010-02-21, 05:54:47
Miki

SATS är jag väg till nu, ska bara äta något! :)

2010-02-21, 10:37:24 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback