Häng i gäng på en yacht i sommar?

Seriöst, jag har den grymmaste semesterplanen någonsin!! (Tack för det Charlotte).

Tänk er att hyra en yacht och sedan dra ut och rajja i en vecka i antingen Kroatien, Grekland eller Ibiza i slutet på denna sommar..
Tillsammans med typ en miljon andra sköna människor som kom på samma idé?
Själva konceptet går ut på att man hyr en båt och förbereder sig på smällfest i en vecka ute på sjön tillsammans med massor av andra båtar som i samlad grupp åker från marina till marina för att rajja loss!

The Yacht Week!

Jag har samlat lite information i form av priser och datum, frågan är bara vilka sköna människor som skulle vara på detta?
Det måste ju vara en samlad elit, annars känns det onödigt..
Enligt mina beräkningar så kommer hela kalaset inkl ALLT gå på cirka 15.000 per person för en vecka.
LÄTT värt.

Överväger helt seriöst att styra upp det här och börja maila folk pronto..
Är det någon som är på som läser detta inlägg?




Kommentarer
Supergittan

Jag ar inte bara pa, jag star redan nu vid marinan och vantar pa att skeppa loss.



YES!

2010-02-23, 09:47:04
Lina

Om jag på något vidunderligt sätt efter att betalat min skatteskuld plötsligt har 15 över så packar jag guldlamé bikinin och de största solbrillerna samt lägger Champagnen på kylning.

Miki

Gittan, please glöm inte passet denna gång! Du är uppskriven, ångerrätt gäller dock ej.



Lina, vi snackar Augusti nu, du fixar det om du har målet inställt på yaaachtande och champagnesprutande!

2010-02-23, 10:00:46 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback