Gårdagen.

Men innan jag var iväg och rajjade med O så hade jag självklart annat för mig i och med att jag hade kvalitetstid för mig själv! :)
Jag tog en promenad för att möta upp Veli för lunch, vi vart sittande i hans glasögonaffär med varsit téglas ett bra tag innan och efter lunchen.
Han tog mig till ett typiskt turkiskt husmanskost-ställe, vilket uppskattades enormt.
Jag dööör för turkisk mat, mmmm!!

Efter det sprang jag snabbt förbi mitt gamla jobb Sky Lounge bar i Red Tower för att hälsa på Huseyin och därefter kom the big boss Onur och hämtade upp mig.
Vi var förbi hans vän som äger det största gymmet här i Alanya, och jag meddelade bestämt att dit vill jag gå varje dag!
Det fick jag så länge jag hade "close clothes" som han uttryckte det, hehe.
Ajuuuste, fullt påklädd på ett gym? Skulle inte tro det va..

Drack té, åkte därefter förbi fiskmarknaden för att handla lite firre igen och begav oss därefter hem för middag och mys.

Apelsiner i januari, me like.


Riktig turkisk husmanskost, 10 poäng!


Coolt armbandsur!


Jag och Veli poserar på äkta turk-sätt! :)


Obehagligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback