Hem till the Lennströms!

Gunaydın arkadaşlarım! Eller är det arkadaşımlar?
Herregud, jag börjar glömma grammatiken, oroväckande.
Tack och lov så är det ju på kartan att börja plugga turkiska här i Sverige, så det kommer tillbaka.
Berättade jag om mina sent påkomna nyårslöften?
Under 2010 ska jag lära mig flytande turkiska samt skänka pengar varje månad till hjälporganisationer.

Anyway, dagen började bra för jag vaknade upp i tid och försov mig för en gångs skull inte.
Fick dessutom mer sömn än vad jag brukar få, så idag sov jag faktiskt 6 timmar! :)
Och det handlar inte om sömnproblem, tvärtom jag sover som om jag vore död när jag sover.
Mitt problem är att jag stänger av och flytter ner laptopen på golvet för sent..

Idag är det fredagsöl där jag är värdinna och ska hålla i diverse tillställningar under kvällen, dock bara fram till cirka 19:00 för därefter ska jag till styvbror och säga grattis.
Ska jag vara ärlig så jag icke taggad, tycker inte om och stå med mikrofon inför 100+ människor.. Fy.

Jag och styvbrorsan Mathias! :)




Kommentarer
Therése

Arkadaslar-im!



Ägandet står alltid sist :)

2010-01-15, 19:07:18

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback