Mother in law.

Jag ber om ursäkt för att jag har ignorerat bloggen idag, men det har vart fullt upp verkligen.
Med risk att låta tjatig så startade jag morgonen på gymmet, åt sedan brunch ihop med Charlotte och begav mig därefter till kontoret.
Ett väldigt stressigt kontor.
Min semester som infaller om fyra dagar kunde inte komma mer lägligt.. - Som vanligt!
Jag lyckas alltid ha semester när det är som värst på kontoret, jag har sånt himla flyt!

Jobbar eftermiddagspass ända fram tills på onsdag, det vill säga 14:00-23:00 så jag blir här ett tag till.
Har precis ätit världens vidrigaste lunch som bestod av kalkonsallad med linser - Iiiuuuhh!
Min jordgubbssmoothie däremot, den är grejjer! :)

Jag har en nageltid inbokad på lördag klockan 10:00 och mitt plan lyfter från Arlanda 12:35..
Jag vet inte, tror ni jag hinner? Känns tveksamt..
Ska försöka få tag i min nageltjej i Istanbul och klämma in ett besök där, hon var verkligen duktig!

Något jag har lovat Onur också är att jag ska träffa hans mamma medan jag är i Istanbul.
Jag behöver inte säga något mer, eller hur?
Joråsatte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback