Personlig tränare.

Jag valde att inte stå emot min lust igår, och efter att ha rådgjort med min privata dietist Charlotte så lät jag mig övertalas av kollegan TJ att följa med för att möta upp Khashayar och Jacqueline på ett glas vin.
En trevlig timme på kollegornas stammis-hak med en hel del skratt och ett (två) välbehövt glas vin! :)

Imorse mötte jag upp Maximilian klockan 9 på SATS Odenplan för att köra en hårdpass med ben.
Okej, vilken skillnad det är att ha en personlig tränare/coach!
Mina ben skakade och dallrade så att jag inte trodde mina ögon, och mjölksyran ska vi inte tala om..
Jag var faktiskt nära till tårar under den sista övningen, jag var helt slut!
När man känner att man verkligen inte fixar något mer och bara vill sjunka ihop och dö, så står den där jäveln där och pushar till att man ska göra TIO till?!
Det var hur som helst grymt, och nästa pass körs förmodligen på måndag och då blir det armar/överkropp.

Observera hur pigg Khash (i vitt) ser ut.
Han hade suttit där sedan 17:30, och
denna bild togs runt 23:30..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback