Skön framförhållning - som vanligt.

Kvällen tog en oväntad vändning igår om man säger så.
Tågtrafiken var ju självklart kaotisk i och med snöfallet dom senaste dagarna, så jag vart stående i Spånga ett bra tag på grund av något fel och jag hade Emmi i telefonen under tiden.
Då jag i förbifarten nämnde att jag stod still i Spånga så övertalade hon mig att hoppa av och komma hem till henne istället.
Och jag är ju inte svårövertalad när det gäller att hänga med Emmi direkt, drömtjej! :)

Myste hemma hos henne, vaknade upp imorse och insåg att jag hade dragit på mig en rätt kraftig försovning..
Tack och lov är jag nästan aldrig sen till jobbet så ångesten var inte alltför påtaglig men gjorde mitt bästa för att öka tempot lite samt prioritera bort vissa saker så som tvätt av hår och smink.
Och det kan jag lova att jag har fått höra sedan jag anlände till kontoret.
Jäkla skitkollegor!

Min plan idag hade ju vart att träffa exet på en kaffe eller drink efter jobbet och därefter bege mig hem för att packa, men det blir till att bege sig direkt hem istället.
Eftersom jag har en hel del grejjer kvar i Istanbul som ska med tillbaka till Sverige sen så får man ju tänka på att packa lätt på ditvägen, men jag har så mycket som jag vill ha med mig! :)
Dessutom blir det ju svårt i och med att det är -3c och snö i Istanbul medan det är 16c och sol i Alanya, så jag måste ju ha med mig dubbla outfits..

I värsta fall får jag väl lämna kvar lite där, i och med att jag ändå kommer åka tillbaka inom kort igen.
Frågan är om jag ska lämna det hos en vän eller hos O himself?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback