Sov sött alla! :)

Efter en stressig runda i Jakobsbergs centrum samt en sväng till solariumet (där jag brände mig) så begav jag mig hem till Annika för middag och vin tillsammans med Eija och Eva.
Det var ett tag sedan nu, och det är alltid lika trevligt att samlas och snacka skit.
Barnen har jag saknat massor också, dom små solstrålarna! :)

Hoppade in i en taxi runt halv tio tiden för att packa klart, och ligger nu i sängen för att försöka få lite sömn innan the big day imorgon så att man framförallt är utvilad till smällkvällen med Istanbul-tjejerna!

Men det kommer bli lite tight må jag säga.
Cirka 16:30 ska jag landa och med förutsättningen då att det inte är några förseningar, och klockan 19 ska vi samlas hemma hos Lina..
Då ber vi helt enkelt till en högre makt att det inte ska vara snöstorm imorgon, please please please.
Sedan så gäller det att det går undan på Atatürks flygplats som normalt sett är kaotisk!
Därefter för att allt ska gå smidigt så bör det ju helst inte vara någon trafik på hemvägen, och dom oddsen är inte höga.
Istanbuls rusningstrafik är verkligen inget skämt ska ni ha klart för er..
Men håll tummarna för guds skull, det kanske är ett undantag och bara tar oss 30 minuter just då vi ska hem! :)

Jag vill passa på att tacka personen som kommenterade inlägget om Islam, det var en intressant synvinkel som jag absolut inte argumenterar emot.
I och med att O är muslim så önskar jag att du har helt rätt! ;)

God natt alla, klockan 07:45 ringer klockan och vid 10 kommer mamsen och hämtar mig!
Skönhetssömn prooonto..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback