Svacka.

Idag har det vart jobbigt hörrni..
Nästan som att sluta röka, samma sug är det jag brottas med.
Sockersug!!
Fel dag att känna så också, när vi har godisbuffé uppe i köket..
Jag har proppat i mig fruktsallad samt smoothie, men jag kan tyvärr inte säga att det hjälpte.
Charlotte sa att det jobbigaste med att ändra matvanor och sluta med något man tycker om är att man tänker för mycket på det, och det är sant..
Jag har tänkt på sötsaker och fet mat idag non-stop!
Meeen, det går över, det gäller bara att hålla ut..
Eija och jag började ju det här sockerförbudet ihop, men hon failade eftersom hon drog ut sin visdomstand och kunde tydligen inte äta annat än glass!
Hello, ever heard of yoghurt liksom? Haha.. ;)

Hur som, 1 veckas sockerförbud har jag själv omvandlat till 1 månad.
Och om jag efter en månad känner att suget är borta så ska jag absolut inte börja igen..
Förstå nice att aldrig dricka läsk, äta godis, kakor, glass osv!
Kunna ta en Ramlösa och en frukt istället och vara lika glad ändå.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback