Min hemliga hobby.

Ja, vad säger man..
Alla har vi olika hobbys som denna artikel beskriver.

En del har 'normala' hobbys såsom golf, dans eller bergsklättring.
Andra har mindre 'normala' (vad är egentligen normalt?) så som att bygga lego, samla på levande myror eller att samla barnvagnar och leksaker trots att man är barnalös..

Själv har jag en annorlunda hobby som jag inte pratar så mycket om.

- Jag älskar att peta i näsan!
Och jag misstänker att det är beroendeframkallande för jag får panik om jag inte får pillra lite med jämna mellanrum..
Dessutom har jag en teori om att det bildas mer desto mer man.. jaa, eeh.. gräver??

Har ni någon udda hobby?

Skål, hej.


Det är jag och Penelope Cruz helt enkelt..



Kommentarer
Monika

Hahaha, det kan ju vara bara du på en skala som talar om det!

2010-07-24, 00:13:55
Lina

Och det ärr väldigt praktiskt att du har så långa tjusiga naglar som effektivt gräver runt. Helt klart en hobby som fascinerade mig i Alanya. :)

2010-07-25, 00:59:02 http://enlangblondin.blogspot.com/
Anonym

Hahaha, ja omedvetet kanske det är just därför jag är så besatt av mina naglar?? ;)

2010-07-26, 16:47:16

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback