Linas ankomst och WHITE PARTY!

Efter en helg på Cypern återvände vi till Turkiet på söndagkvällen (4 juli) eftersom min fina Lina skulle komma på måndagmorgonen för att förgylla mig sista vecka.
Timingen kunde inte vara bättre eftersom ett sista break up ägde rum mellan mig och tidernas största jubelidiot, O.
Vi spenderade en skön dag på stranden i sällskap av Malin som var gullig och hjälpte mig med väsktransport från O till min käre gamle vän Tommy som jag lärde känna 2006 i Alanya och som jag dessutom var och hälsade på i Köpenhamn efter jag flyttade hem..
Han är för underbar och välkomnade mig och Lina med öppna armar hem till honom och hans fräscha lägenhet!
Evig tacksamhet biffen, du är grym.
Jag, Lina och Malin gjorde i lugn takt och i sällskap av några rosé iordning oss inför månadens stora händelse - White Party at Palm beach! :)

Hade en grym kväll och natt på stranden i sällskap av 2100 andra vitklädda partydårar.
Och återigen tack vare Tommy slapp vi pröjsa inträde utan slank igenom gratis med VIP inbjudan där det vankades fri mat och dryck samt bäst utsikt över hela tillställningen :) TACK!!

Kvällen avslutades med party i poolen som är ansluten till lägenhetskomplexet där vi bodde, och alla var nöjda och glada efter hög nivå på raj raj.

Palm beach - the place to be.

Jag och Malin.

White Party.

Michael, Malin, Tommy, jag och Lina.

Pippi och biffen :)

Jag smilar och Michael.. jaa, dansar??

Istanbul babe'sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback