Oviss framtid.

Hörrni, för att uppdatera lite nutid så håller jag på med en mycket spännande sak just nu.
Jag vill, men kan tyvärr inte avslöja något än så länge men om detta går vägen så kommer mitt liv förändras drastiskt! :)
Jag har stora förhoppningar och skulle bli så glad om detta gick i uppfyllelse.
Och ni, mina trogna läsare, skulle få en tredubbelt så spännande blogg att läsa! :)

*   *    *

Jag är en aningen labil efter mina tre veckor i Turkiet eftersom resan visade sig bli något helt annat än vad jag trott från början.
En del av resan var superbra, och en annan del var totalt värdelös så helst vill jag bara filtrera bort vissa saker från mitt minne för att kunna se tillbaka på den här resan med ett leende.

Jag svajjar lite just nu, men känner mig själv och vet att det inte är något allvarligt.
Allt som krävs är tid och tålamod med sig själv och sina tankar, framförallt acceptera att man ibland glider ner i svackor - det är okej, för man tar sig upp fortare än man vet ordet av.
Jag har ett förflutet av att automatiskt stänga av och begrava jobbiga tankar och känslor men jag har lärt mig det bara blir pannkaka i slutändan.
Och dessutom är det bättre att låta jobbiga tankar kommer i små doser än att få en hel mur över sig så småningom!

Snart är mitt nattpass slut, och jag har ett till framför mig därefter är jag ledig i 5 dagar!
Jobbig start efter semestern va? Inte.. ;)




Kommentarer
Lina

Du är klok vännen. Och intressant det dus skriver, vill veta mer...

2010-07-19, 20:49:56 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback