Online efter 1 vecka..

Herregud, nu har jag inte vart online på 1 vecka och det känns som om jag har ett mission impossible framför mig att uppdatera om den gångna veckan..
Massor av bilder och massor av text, men jag kommer inte göra dag för dag utan det får bli en blurring sammanfattning tror jag..

Nedan är lite random bilder från en dag vid poolen förra veckan, i torsdags.
Det känns som evigheter sedan Anita och Nattan var här nere, och det känns som om jag själv vart här i över en månad vid det här laget.

Torsdag förra veckan vart det Sky Lounge för mig och systeryster för lite coctails, därefter checkade vi in det nya stället Hollywood som var riktigt fräsht!
Fattigt med folk vilket det brukar vara när ställerna är nya, men inredningen och servicen var riktigt bra.
Och jag stötte även på en speciell person jag inte sett sedan 2006 då jag bodde här.. :)

Rundade av kvällen med en snabbis på The doors där jag stötte på O av slump..
Det slutade med att vi slöt fred efter en veckas uppbrott.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback