En tur i den turkiska skärgården samt Malins födelsedagskalas.

Inte updaterat sedan i tisdags, men nu är jag tillbaka en sväng framför datorn igen! :)
I onsdags var vi uppe med tuppen för att åka på en båtuttflykt under dagen, ultimat för brännan och riktigt avkopplande och kul.
Har vart på Alanyas båtturer så sjukt många gånger så det var ingen nytt, utan helt enkelt bara en skön dag.

Sprang runt i centrum en sväng efter vi kom i hamn för att hitta en present till Malin som fyllde år och skulle firas.
Hittade ett sött pärlhalsband från Thomas Sabo med en berlock.
Kommer nog slå till på ett likadant till mig själv faktiskt.. :)

Var som vanligt tidsoptimist och trodde jag skulle hinna massor inom en viss tidsram men icke.
Frisörbesöket tog längre tid än väntat och hur jag än förklarade hur jag vill ha det fönat så förstod han inte, suck..
Kom iväg till Malin typ två timmar sent men väl där kunde man stressa ner och torka svetten - det var sååå varmt och kvavt!

Hade en trevlig tjejfest där hemma med massor av Malins gamla reseledarvänner samt fästman och vän som servade oss tjejer.. I like.
Kom iväg till Crazy Horse en bra bit efter midnatt och öste vidare där ihop med massor av flaskor bubbel och annan diverse dryck.
Hade superkul verkligen och gick verkligen åter igång på tankarna om att testa på livet som reseledare... ;)

Jag och stjärtan.




Pojkarna ska hoppa från Love Cave..
Och det är mycket högre än vad det ser ut på kortet!



Ser ni något väääldigt litet där i den röda ringen?
Det är en dåre som ska styla lite mer utöver det vanliga..
Han hoppade det mest graciösa hopp jag någonsin sett!



Nathalie :)



Något är väldigt kul..?



Jag visar vem som bestämmer!! ;)



Sjöjungfru-Mikulf.



Nattan och.. Mitt minne är bra men kort :)



Malins tårta av hennes drömkarl Guray :)



Dom fina.





På väg in mot klubbarna.



Crazy Horse.









Hela gänget.



Mehmet köpte alla blommor som försäljaren hade på sig..






Kommentarer
Malin

Vad fina pix gumman! :)

2010-07-03, 11:12:08 http://volleybollfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback