9 dagar kvar till Malta..

Lugnet efter stormen på jobbet..
Det har vart en stressig dag hittills men nu har det tack och lov slöat av.

Jag vill bara att dagarna kan gå fortare så jag kommer iväg till Malta!
Som vanligt är jag super-förväntansfull och kan knappt bärga mig :)
Och så kan jag sätta hur många slantar som helst på att jag kommer vara fast besluten att säga upp mig och flytta tillbaka igen då jag kommit hem till Sverige!
Samma visa varje gång och sedan går det cirka 1 vecka, och då är man tillbaka i banorna igen och inte lika angelägen om att pronto flytta ner till den lilla ön..

Förvisso känner jag mer än någonsin att mina 'spendera-en-längre-period-utomlands' nerver hoppar och skuttar i kroppen, men jag ska försöka att inte vara så impulsiv utan mer eftertänksam i val av destination och tidpunkt.

Först och främst måste jag lugna ner mig med resandet, har ju som sagt vart på minst 1 resa i månaden senaste 1,5 året..
Och för att lämna Sverige och bosätta sig i ett nytt land behövs lite back-up på sparkontot :)
Eller ja, alla länder förutom Malta då..














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback