Bortsprungen katt..

Goddag mina läsare, vilken ljuvlig dag det är!

Jag vet inte, men jag har en känsla av att vädret nådde sitt klimax under dom tre veckorna jag spenderade i Turkiet, kan det stämma?
För nu när jag är hemma och till råga på allt är ledig så är jag av någon anledning inte alls sugen på att dra på mig en klänning och skutta ut på äventyr..
Förvisso så har man inte dåligt samvete för att man sitter inne framför datorn och häckar heller.. :)

Katten har vi inte sett röken sedan i fredags kväll, så vi sitter här med öppen altandörr och huttrar.
Men det är väl normalt att han vill utforska allt nu när han är ny i hooden, och det finns ju en hel del grönområden här om man säger så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback