Mysigt väder!

Jag måste iallafall låta som en muntergök och medge att jag tycker det här vädret är supermysigt!! :)
Så länge man sitter inne på kontoret och myser så gör det inte mig något att det är grått och regnigt utanför..

Har jag tur så får man en sista släng av sommar från den 9:e augusti och framåt, då jag återvänder till Svea från Malta..
3 dagar kvar, dags att dra fram resväskan!
Senaste rapporten från ön är att det för nuvarande blivit lite svalare (tack och lov) och är 'bara' 33 grader vilket jag tycker är alldeles perfekt!

Och Christer, tackar för komplimangen men jag känner mig snarare blek än brun och skön, ge mig några dagar så är dock allt i sin ordning igen.. ;)




Kommentarer
Christer E

Fusk att du ska åka iväg och bättre på din bränna! Värt att notera att jag är inte bitter, utan bara avundsjuk. :)



Jag måste nog köra lite solarium för att försöka bibehålla min glans!

2010-07-29, 14:48:30 http://christerekman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback