BEACH 2010 - another 3 days to go.. İiih.

Jo föresten, helg har det ju hunnit vara också..
I fredags tänkte jag röra mig till stan för att gå ut men drabbades av sådan matkoma att jag totalt tappade glöden.
Ingen fara skedd, vaknade upp desto tidigare och fräshare idag så jag kunde påbörja packningen.
Har jobbat, gråtit till bröllopet samt gymmat och nu snart ska jag hem.

Två av mina favoritkollegor har inflyttningsfest just nu, dom har dessutom äntligen kommit ut ur garderoben och avslöjat att dom är ett par.. Grattis till er! :)

Hur som så skippar jag festen,  sjukt torr och tråkig - I know!
Men mitt resonemang är som så att jag om tre dagar beger mig till Alanya för en 3 veckor semester (nästan) och där kommer det blir partaj så det både räcker och blir över.
Så med andra ord satsar jag hellre på ett par sista panikslagna försök att svarva till strandkroppen på gymmet samt att leva hälsosamt utan alkohol.
Dessutom är nu klockan redan 22:30 och vem tycker det är kul att komma till en fest där alla redan är i gasen och man själv är spiknykter och precis lämnat kontoret..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback