Bortgjord!

Idag sitter jag på en plats där jag normalt sett inte sitter på kontoret, i min mening är jag väldig avskild från övriga kollegor och har mitt space samt min privacy.
Som alltid sitter jag med hörlurar och lyssnar på för hög turkisk musik för mitt eget bästa.
Men idag är en dag då ingen kan se mig om dom inte kommer fram till mig så självklart tar jag tillfället i akt till att utnyttja detta faktum, och sitter oblygt och mimar med i låtarna och svänger lite med huvud och hår.
Det värsta jag vet är när näsan är smutsig och min hemliga fetish har därmed blivit att se till att den aldrig är det, det vill säga peta ut eventuella.. hmm, hur ska vi lägga upp det här utan att totalt eliminera min coolhets-stämpel?
Jag kommer inte på ett enda substitut som låter 'okej' för snorkråkor?
Näs-besökare? Näs-avlagringar? İiiuuhh... :(

Anyway, för att komma till saken!
- I am not alone..!

Något som inte slagit mig idag (sedan 08:00 då jag började arbeta) är att det befinner sig en man i ett litet kontorsrum snett framför mig som har perfekt insyn på mitt skrivbord och på mig och mina aktiviteter framför datorn...

Jag mötte precis hans blick och insåg förskräckt att han har säkerligen spanat in mig sedan imorse..
Han flinade när han såg mitt generade ansiktsuttryck och vände sedan uppmärksamheten till sina datorskärmar..

Naaeerååjoooooooråsatte......



Kommentarer
Jackie

Hahaha du har noll koll.. Vad jag förstått så är han en som försöker ha koll på att jobbet blir gjort här på företaget ;) och tur att jag sitter med ryggen mot dig ;)

2010-06-03, 11:16:52
Miki

Haha, fan lätt och veta? Det enda man hör från hans rum är sinnessjuka host-attacker..

2010-06-03, 11:31:53 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback