Meze, skumpa och återseenden!

Efter en enormt trevlig morgon, dag och eftermiddag promenerade jag, Charlotte och Daniel hem till oss genom Londons välfyllda gator..
Det går inte att bo centralare än vad dom gjorde så det fanns saker och se hela tiden!

Tog en powerwalk (som Charlotte alltid säger) vilket menas med POWERNAP, gjorde iordning oss, drack rosé och mötte därefter upp våra vänner på ett marockanskt ställe kallat Momo.
Min barndomsvän Sina som bott i London i 2 år var en del av sällskapet och det var superkul att catcha upp med honom då vi inte setts på flera år!
Drack coctails, rökte vattenpipa, åt meze och hade det allmänt bäst.
Någon snubbe som jag inte minns namnet på i Rolling Stones satt vid bordet bredvid oss dessutom! :)
(Jag vet Fräzer, jag borde veta det.. Hälsa pappa att jag ska bli bättre på musik-legender.)

Efter det begav vi oss till Aqua där en av mina stora kärlekar CLIVE OWEN brukar spendera tid.
Riktigt fräscht ställe med ett flertal terasser med en enastående utsikt över London..

På min önskelista stod även Soho under kvällstid, jag ville kolla in alla transvestiter och gays :)
Knatade runt där en sväng, envisades med att jag inte vill gå in på någon klubb där utan föredrog ett ställe med straight publik och så fick det bli.
Hamnade på ett ställe som heter Pearl och rockade järnet!
Drack shots, dansade och röjde som om ingen såg oss :)

Uppfriskande coctails är ett måste på semestern.


Substitutrökte vattenpipa, men det gav varken någon cigg-saknad eller kick.
Därmed vet jag att det inte innebär någon risk och kan alltså gör om det.



Snygga Charlotte, Subbe och Daniel.


Jag och min barndomsvän Sina! :)


Sina, Charlotte, Mikaela och Morad i bakgrunden.


Mingel.


Hela gänget förutom Subbe.



Sina, Charl och en champagne coctail.


Jag och världens bästa Daniel.


Rajtan tajtan! :)


Dance like nobody's watching..! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback