Sådant jäkla oflyt IGEN!!!

P A N I K !

Allvarligt, mina naglar ser katastrof ut, jag har inte vart och fixat dom på över tre veckor.
Och jag vet av erfarenhet nagelsalongerna i Alanya förmodligen skulle kunna jämför sig med en blind 3-åring som försöker göra manikyr..
Ni som känner mig vet att jag bryr mig  v ä l d i g t mycket om mina naglar, och det är verkligen viktigt att ha dom fräsha och fina innan jag beger mig utomlands på semester..

Imorgon hade jag tid 10:00 för att göra en fransk påfyllning.
Planen var att gå och träna vid 7:00, duscha och basta på gymmet och därefter gå till min nageltjej..

Vad sker precis? Alltså midnatt, 10 timmar innan jag ska vara där?
Hon avbokar på grund av att hon är sjuk och det är omöjligt att få en tid på en salong med såhär kort varsel!!!
Det här är den enda luckan jag har innan jag åker!!
PANIK!!!!!!!!!!
Jag döööööööööööör!
Heeeeeeeeeeeelveeeeeeeeeeeeeeette!!!!!!!!!!!!!

Jag behöver en cigg NUUUUU!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Anonym

var gör naglarna? ilonas`?

2010-06-21, 19:52:12
Angelica

haha, d e tur du int e sjuksköterska ;) för vi får int ha nagellack och naglarna måste va nerklippta :P

2010-06-21, 20:57:26
Anonym

haha, d e tur du int e sjuksköterska ;) för vi får int ha nagellack och naglarna måste va nerklippta :P

2010-06-21, 20:57:50

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback