Engin Nurşani nostalgi.

Ååh, mitt försvunna USB-stick är återfunnet..
Nya bilder från den vackraste, bästa, underbaraste kvällen i hela mitt liv - då jag fick träffa min största idol genom tiderna.. Engin Nurşani :)

More to come från en annan random partaj-afton.

Nattan och Emmi spexxar i Uppsala..


Nattan efter bönestunden.


Jag är dödligt nervös, precis anländit till konsert-lokalen..


GUD.


Jag ser nykär ut, Nattan tänker på vin.



Jag är euforisk och gråtfärdig.


Väldigt fina tjejer! :)


Jag på väg upp mot scenen?
Nattan har fortfarande vin i tankarna..



Nattan har fått vin.



Jag och min nyfunna vän Zehra som nääästan är lika besatt i Engin som jag.. :)


Raj raj Charl och raj raj Emmi!



Jag och min stora kärlek :))


Magiskt..




Kommentarer
batuhan aydın

hi Miki



sadly i cant read your language, i cheated and tried google translate but the results are rather funny then understandable : )

but its easy to see that you love Turkey.



these days most of the Turkish people are becoming foreigners to their own culture.

every other day we loose some part of us.

and Turkish youth are interested in western culture more than ours.

and at a time like this you really honored me showing my country the respect it deserves.

i wish that my own people are as half as sensitive as you to our culture



i would like to meet someday and it will be a pleasure meet you in person.



to contact me:

http://www.couchsurfing.org/people/rovannon/

[email protected]



travel more :)



2010-06-14, 11:07:11

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback