Bröllopet.

Jobbar idag, har fyra till eftermiddagspass innan semestern startar.
Sitter och tittar på live-sändningen pararellt med jobbet, och jag måste erkänna att jag ryser.
Jag är en riktig sucker för bröllop, och tycker förvisso att det har vart lite för stor uppståndelse kring detta, men njuter ändå av att titta.
Och så många vackra klänningar på blåa mattan, jag blir alldeles salig! :)

En av alla tusentals (miljoner?) människor som står och väntar på kortegen är tioåriga Zainab Monirnadem som har väntat i över tre timmar för att få en skymt av kronprinsessan.
– Jag tycker jättemycket om henne. Hon är snäll och vacker och bra, säger tioåriga Zainab.
Zainab godkänner även kronprinsessans val av blivande make.
– Han verkar också snäll. Han sitter still och är tyst när hon pratar.

Hahah, helt rätt inställning till hur en bra karl ska bete sig i kvinnans närhet! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback