Återfall!

Jag har vart så oerhört duktig på att hålla mig ifrån sockret sedan jag kom tillbaka från Malta tycker jag..!
Igår frossade jag i påskägget som Charlotte fick av Martin och idag försökte jag till det yttersta att stå emot tårtorna som serverades uppe i köket men det fick inte..
Sex olika tårtor stod uppradade i köket som ett avsked för någon, och jag kunde verkligen inte kontrollera mig..

Nu sitter jag här helt utslagen och känner mig halvt belåten halvt missnöjd (läs; ångest)..
Men skit samma, det är fortfarande 2 månader kvar till bikinisäsongen i Malta för mig, och då blir det stenhård träning!
Ibland känner jag för att isolera mig från omvärlden för att bara träna!




Kommentarer
Elisabet

Ja men det tåls att komma igen;) där är ju inte långt från bodrum, bara en liten avstickare :) Annars kanske man ska ta sig en tur mot Alanya i år... Jag har faktiskt inte vart där än. Ska du flytta tillbaka till Istanbul sen?

2010-03-31, 18:41:21 http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback