Fitness for life.

Inatt har jag jobbat på en hel del, och fritiden har inte spenderats framför film, facebook eller bloggen som ni kanske märkt..
Jag har frossat i träningssajter!
Jag kan verkligen inte få nog och så fort jag tänker börja prenumenera på någon tidning så blir jag helt blind av alla erbjudanden man får som första premunant så det slutar alltid med att jag struntar i det.

Har ni några tips på bra hälsotidningar förutom Topphälsa, Magazine Fitness och Må bra?

Sedan har jag hittat en bra sida som jag kan tipsa om, speciellt för nybörjare som vill försöka komma igång med träningen.. :)

Jag och Sidiqa var och tränade tillsammans igår kväll innan nattpasset, och det var grymt!
Hon visade mig crossfit och jag fick en hel del grymma tips som jag lätt kommer fortsätta med.




Kommentarer
Maja

Fitness är bäst! Topphälsa och MåBra är inte så bra alls tycker jag, tanttidningar :)

2010-03-16, 09:38:39
Miki

Tack Maja! :)

2010-03-16, 10:58:18 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback