Imorgon åker jag till medelhavet!!

Nej då var man klar för dagen och ska bege mig mot närmsta H&M för att köpa med mig lite saker till Malta imorgon.
Dom öppnar dock inte förrän 10:00 så jag har cirka 1 timme att fördriva, vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Blir väl lite solarium och ett besök på Waynes för här på kontoret orkar jag inte sitta kvar.

Vet däremot inte om jag ska packa och sedan sova eller tvärtom?
Herregud, jag har inte ens plockat fram väskan, kommer väl på ett nervsammanbrott där hemma!

Planen är att ta med mig packningen till kontoret ikväll, känns onödigt att åka hela vägen hem imorgon bitti för att hämta en resväska och sedan åka tillbaka till exakt samma ställe för att hoppa på bussen till Skavsta.
För det är ju inte direkt som om jag kommer hinna sova hemma, utan det tänker jag göra hos bror min på Fridhemsplan - nära och bra! :)

Tänkte först lämna laptopen hemma eftersom man bara får ha 10kg i handbagage och där måste laptopen var nedpackad, men sedan insåg jag att jag skulle få panik och abstinens utan tillgång till daglig bloggning, så den åker med..

Min guldklimp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback