Jag älskar Malta!!

Ja herregud, vart ska vi börja?
Hatar som ni kanske förstått Ryanair mer än illaluktande personer och att försöka sova i en stol som man inte kunde luta tillbaka gick sådär..
Satt dessutom längst ut så jag hade bara min hand att luta mig på, men det gick..
Jag var iaf utvilad så att jag orkade med en riktigt fest ala Malta kväll sen senare! ;)
Sprang på taxfreen och köpte cigg och en flarra Moet för att sedan möta en väldigt stilig karl som stod med en 'Miki Karlsson' skylt, perfekt och det tackar vi stjärnan Maria för!
Gjorde iordning oss lite snabbt och därefter mötte vi upp Anna, Emma och Magda på Hugo's där vi åt förstaklassig mat och drack färglada coctails!
Emma som från början inte skulle med alls ångrade sig och skulle eventuellt komma på en drink..
En drink följdes av en vinflaska tillsammans med mig, några shots, några fler drinkar och därefter galet dansande på Hugos Passion!
Typiskt Malta för här är det omöjligt att ta en drink, believe me! ;)
Så det var alltså jag, Maria, Emma och Magda som rockade på..
Gick förbi Natives på någon drink men hamnade snabbt tillbaka på Hugo's igen där Alex och crew hade drinkbord.
En grymt trevlig natt där tyvärr minnet sviker efter tolvslaget, men det var hur som helst riktigt lyckat! :)

Dagen efter vart jag väckt av Maria som informerade mig om att vädret var toppklass.
Synd bara att klockan var fyra på eftermiddagen och att någon hade rave uppe i mitt huvud.. Suck!

Mötte upp Magda för att promenera bort bakfyllan till Sliema där det var lite shopping för hennes del och sedan middag med henne och Heidi.
Dom ska åka på en 3 veckors runda i Asien!
Drog förbi Betsson kontoret där jag och Emma gick igenom gårdagen och åkte sedan hem med Maria.
En sväng förbi McDonald's där sötsaker inhandlades och sedan dog vi i soffan framför en Beck film..

Imorgon ska vi upp runt 8 för att ta en power walk utmed havet.. :)
God natt alla!

Emma och Magda.


Anna och Maria.



Tjejerna! :)


Brain damage och B52, bra start!


Istället för att ha ljusstakar på bardisken..


Jag och Emma!


70% av alla människor i Paceville hade på sig dessa hatar igår.. Fashion!


Alex och Magda.


Jag och Maria.




Kommentarer
Monika

Förstår nu att du sov till 16!! Hahaha. Vem hade inte gjort det utan sömn i jag vet inte hur många timmar + partaj på det!

2010-03-19, 01:26:51

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback